Zwroty i reklamacje
Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? A może potrzebujesz złożyć reklamację?
Skorzystaj z naszych formularzy zwrotów i reklamacji. Formularze są również dostępne w szczegółach zamówienia.
Jeśli złożyłeś(-aś) zamówienie posiadając konto – Zaloguj się
Złożyłeś(-aś) zamówienie bez rejestrowania się? Skorzystaj z formularzy poniżej.
Zwróć artykuł
Zakup nie spełnia Twoich oczekiwań? Bez obaw!
Skorzystaj z naszego formularza zwrotu i zwróć produkty. Twój komfort jest dla nas najważniejszy.
Zgłoś reklamację
Masz problem z zakupem? Zgłoś reklamację i pozwól nam rozwiązać go dla Ciebie. Jesteśmy tutaj, abyś mógł cieszyć się z zakupów bez obaw!
Zwroty
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy, np. poprzez wypełnienie formularza „Zwróć artykuł” dostępnego poniżej lub w panelu Konta Klienta, w przypadku zarejestrowanych użytkowników. Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu.
Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: Amper B R. Opała sp. k., ul. Wróblewskiego 7e, 59-700 Bolesławiec, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie.
Reklamacje
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.
W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – prosimy o uzupełnienie formularza „Zgłoś reklamację”, dostępnego poniżej lub w panelu Konta Klienta, w przypadku zarejestrowanych użytkowników. Skorzystanie z formularza pozwoli nam na szybsze zapoznanie się ze zgłoszeniem.
Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
- wymiany towaru,
- naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:
- odstąpieniu od umowy,
- obniżeniu ceny.
Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.