Zamów do 12:00 → wysyłka już dziś
Logo

Zwroty i reklamacje

Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? A może potrzebujesz złożyć reklamację? Skorzystaj z naszych formularzy zwrotów i reklamacji. Formularze są również dostępne w szczegółach zamówienia.
Jeśli złożyłeś(-aś) zamówienie posiadając konto – Zaloguj się
Złożyłeś(-aś) zamówienie bez rejestrowania się? Skorzystaj z formularzy poniżej.

Zwróć artykuł

Zakup nie spełnia Twoich oczekiwań? Bez obaw! Skorzystaj z naszego formularza zwrotu i zwróć produkty. Twój komfort jest dla nas najważniejszy.

Zgłoś reklamację

Masz problem z zakupem? Zgłoś reklamację i pozwól nam rozwiązać go dla Ciebie. Jesteśmy tutaj, abyś mógł cieszyć się z zakupów bez obaw!

Zwroty

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy, np. poprzez wypełnienie formularza „Zwróć artykuł” dostępnego poniżej lub w panelu Konta Klienta, w przypadku zarejestrowanych użytkowników. Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu.

Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: Amper B R. Opała sp. k., ul. Wróblewskiego 7e, 59-700 Bolesławiec, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie.

Reklamacje

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.

W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – prosimy o uzupełnienie formularza „Zgłoś reklamację”, dostępnego poniżej lub w panelu Konta Klienta, w przypadku zarejestrowanych użytkowników. Skorzystanie z formularza pozwoli nam na szybsze zapoznanie się ze zgłoszeniem.

Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
  • wymiany towaru,
  • naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:
  • odstąpieniu od umowy,
  • obniżeniu ceny.

Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.